FANDOM

Вікі Fallout — енциклопедія серії ігор серії ігор Fallout. Проект було засновано 9 березня 2013 року Грифом. За кількістю статей серед аналогічних проектів іншими мовами займає третє місце[1]. У своєму профайлі на Вікі Fallout засновник написав наступне:

'Засновник української вікі-енциклопедії Fallout. Не зробив нічого корисного для мною ж створеного проекту.'
©

Звичайно це не так, принаймні він має 82 правки на Вікі Fallout.

Як розвивалась ця вікі з 2013 року не зовсім відомо, та відомо що на 4 серпня 2016 року вона має трьох адміністраторів: Usik64, Ustas014, Moinberg і 221 статтю. Найактивнішим користувачем є адміністратор Ustas014, хоча найвищий щабель на дошці досягнень займає адміністратор Moinberg що з’являвся на цій вікі майже рік назад. Звичайно всюдисущій Usik64 будучі адміністратором також вносить посильний внесок. Проекту також суттєво допомагає користувач Mix Gerder, що займає перше місце на дошці досягнень. Також відомо, що Вікі Fallout має спільну базу зображень з сестринським англомовним проектом.

Кількість статей Редагувати

  • 100 статей — 9 жовтня 2015 року.
  • 221 стаття — 4 серпня 2016 року.
  • 500 статей — 29 січня 2017 року.
  • 1000 статей — 16 березня 2017 року.
  • 2000 статей — 12 квітня 2017 року.
  • 3000 статей — 27 квітня 2017 року.
  • 3 травня 2017 року стала однією з найчисельніших за кількістю статей в українському вікі-просторі Фендому.
  • 4000 статей — 7 травня 2017 року.
  • 5000 статей — 13 травня 2017 року.
  • 6000 статей — 21 травня 2017 року.
  • 7000 статей — 28 травня 2017 року.
  • 8000 статей — 4 червня 2017 року.
  • 9000 статей — 11 червня 2017 року.
  • 18 червня 2017 року вікі досягла позначки в 10000 статей, ставши таким чином першим титановим проектом українського порталу.

Мовна статистика Редагувати

Fallout Wiki зараз має 27 мовних розділів.

Що воно таке Fallout Редагувати

Fallout (з англ. радіоактивні опади або їх наслідки) — рольова відеогра на тему постапокаліпсису, розроблена і видана компанією Interplay Entertainment в 1997 році.

Події гри розгортаються у світі XXIII століття, що повільно відроджується після ядерної війни. Fallout є однією з найвідоміших ігор постапокаліптичного жанру. У 2007 році, через 10 років після виходу гри, сайт IGN зазначив Fallout в числі 25 найкращих ПК-ігор всіх часів, присудивши їй п’яте місце.

Ігровий процес Редагувати

На свій час головною особливістю ігрового процесу Fallout було те, що гравець володіє повною свободою дій. З самого початку гри його персонаж опиняється в повному небезпек і пригод світі і вільний робити все, чого забажає — подорожувати, шукати особистої вигоди або допомагати іншим, вести законослухняне або ж злочинне життя, виконувати чиїсь доручення. Час гри нічим не обмежений, крім ключового сюжетного завдання (квесту).

Подорожі світом Редагувати

Основна дія гри розгортається на окремих локаціях (міста, підземелля, військові бази та ін.), розкиданих спустошеном світом. Тут персонаж гравця виконує квести, спілкується і торгує з неігровими персонажами, отримує корисну і просто цікаву інформацію. Перехід між віддаленими локаціями здійснюється на мапі світу. У будь-який момент переміщення можна зупинитися і перейти в поточне місце мапи, як в локацію (залежно від місцевості в даній точці може бути пустеля, гори тощо). Іноді на глобальній мапі відбуваються випадкові зустрічі з доброзичливцями або ворогами. На початку гри відоме місце розташування тільки двох локацій (Сховища 13 і 15); під час спілкування з персонажами або в ході самостійного дослідження глобальної мапи поступово виявляються інші локації.

Вся отримувана в грі інформація заноситься в «Піп-Бой» (Pip-Boy) — КПК головного героя. Він же служить для читання голодисків — цифрових носіїв інформації, від таємних кодів до щоденників, які можна відшукати в різних місцях ігрового світу.

Гра на локаціях триває в режимі реального часу, при потребі за допомогою Піп-Боя можна пропустити якийсь відтинок часу. При переміщенні по глобальній мапі хід часу різко прискорюється. У Fallout відсутня зміна погоди, але є зміна дня і ночі. Деякі місцевості заражені радіацією, що погіршує стан персонажа. Тимчасово протистояти радіації можливо прийомом сеціальних медичних препаратів.

Галерея Редагувати

Головна сторінка Редагувати

Головна Вікі Fallout

2 квітня 2017 року заголовну сторінку було кардинально змінено та доповнено в стилі інших вікі-проектів по Fallout.

Головна Вікі Fallout 2

Примітки Редагувати

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 10000 статей
Титан
Вікі Fallout

Більше 1000 статей
Золото
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)

500-1000 статей
Silver
ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk)Цей проектThe Elder Scrolls Wiki (uk.tes)

100-500 статей
Бронза
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі СпільнотиЗоряні Війни ВікіВікі Spyro

Менше 100 статей
Увага 02
Undertale

Мережа Вікії

Випадкова вікі