FANDOM

Вікі Assassin's Creed - енциклопедія з ігор Assassin's Creed. Проект було засновано 26 липня 2013 року.

Що воно таке?! Редагувати

Assassin's Creed (укр. Кредо Асасина) — серія мультиплатформових відеоігор у жанрі action-adventure, що на даний момент включає в себе сім основних, а також декілька другорядних ігор, які видає французька компанія Ubisoft.

Основні ігри серії були розроблені Ubisoft Montreal для самітної гри та Ubisoft Annecy для багатокористувацької гри, тоді як розробкою ігор для мобільних платформ займались Gameloft and Gryptonite Games. Серію добре прийняла публіка і критики. Станом на квітень 2014 року було продано понад 73 мільйонів копій, що зробило її найуспішнішою серією Ubisoft. Розробники черпали натхнення з роману Володими Бартола - "Аламут". Вважають, що, Assassin's Creed є духовним спадкоємцем серії Prince of Persia.

Сюжет гри переважно обертається навколо протистояння двох древніх товариств: асасинів та тамплієрів. Головний герой перших п'яти ігор — асасин Дезмонд Майлз. Він, за допомогою машини, яка зчитує пам'ять пращурів з ДНК — Анімуса, переживає заново події далекого минулого. Його мета — дізнатися, де його пращури сховали Частинки Едему й отримати їх раніше за тамплієрів, а також запобігти кінцю світу. В Assassin's Creed IV: Black Flag протагоністом виступає безіменний асасин, що працює під прикриттям в тамплієрській організації «Абстерґо Індастріз» як аналітик, і за допомогою Анімуса дізнається подробиці з життя предка Дезмонда — пірата Едварда Кенуея.

Статті Редагувати

На початок жовтня 2016 року на проекті 380 статей. Тож усі хто має час і наснагу, ласкаво просимо на Вікі Assassin's Creed, долучайтесь!

Мережа Вікії

Випадкова вікі