FANDOM

Вікі Зоряна Брама - енциклопедія всесвіту франшизи Stargate. Проект було засновано 13 грудня 2016 року. Наступного дня першим прийшов через Зоряну Браму всюдисущій Usik64, що і став тутечки бюрократом.

Що воно таке Редагувати

Зоряна брама (англ. Stargate) — пригодницька військова науково-фантастична франшиза, зосереджена на подорожах землян світами галактики за допомогою іншопланетних пристроїв, відомих як «Зоряні брами». Початковий задум належить Роланду Еммеріху й Діну Девліну. Перший фільм під назвою «Зоряна брама» був випущений 28 жовтня 1994 р. кінокомпаніями Metro-Goldwyn-Mayer і Carolco Pictures і став хітом, зібравши $200 млн. у всьому світі. Через три роки Бред Райт і Джонатан Глеснер створили телесеріал «Зоряна брама: ЗБ-1» як продовження до фільму.

На додаток до кіно і телебачення франшиза Зоряна брама розширилася в супутній продукції, у тому числі, книгах, відеоіграх і коміксах, що призвело до розвитку вигаданого всесвіту серіалу і його міфології. У 2002 р. розпочалася трансляція першого анімаційного варіанту франшизи «Зоряна брама: Нескінченність», який містить неканонічну інтерпретацію всесвіту на відміну від оригіналу. У 2004 р. світ побачив телесеріал «Зоряна брама: Атлантида» — відгалуження від «Зоряна брама: ЗБ-1», а 2 жовтня 2009 р. відбулася прем'єра третього телесеріалу «Зоряна брама: Всесвіт». Останній був скасований після двох сезонів. У 2008 р. вийшов на DVD фільм-завершення останньої сюжетної арки ЗБ-1 «Зоряна брама: Ковчег правди», який зібрав понад $21 млн., а 29 липня 2008 «Зоряна брама: Континуум». 17 квітня 2011 р. продюсер франшизи Бред Райт заявив, що всі плани на її продовження скасовані на невизначений термін, закінчивши, таким чином, 17 сезонів телевізійного виробництва.

Опис всесвіту Редагувати

У фільмах і серіалах «Зоряна брама» є пристроєм, призначеним для майже миттєвого перенесення між двома точками всесвіту. Такі пристрої розташовані на багатьох планетах, в тому числі й на нашій. Земна «Зоряна брама» була знайдена у 1928 році на плато Гізи у Єгипті. До 1990-х років принцип керування «брамою» залишався невідомим (за винятком випадкового запуску брами у 1945 році). У 90-х роках вчений Деніел Джексон (спеціаліст з єгиптології, який вважав, що піраміди були спорудами для посадки космічних кораблів) відкрив секрет їх запуску, тоді ж була розпочата таємна військова програма, призначена для дослідження Всесвіту. В ході експедицій крізь «брами» земляни встановили контакти з різноманітними, як дружніми так і ворожими, чужопланетянами й людьми, вивезеними на віддалені планети іншопланетянами в минулому.

Центральними темами серіалів є дослідження нових світів, боротьба з вороже налаштованими ґоа'улдами, які стали основою для богів земних міфологій, та опанування спадком зниклої цивілізації Древніх, яка і створила «Зоряні брами».

Галерея Редагувати

Тож усі хто має час і наснагу, цікавиться фантастикою, ласкаво просимо на Вікі Зоряна Брама, долучайтесь і нехай пребуде з вами вселенська мудрість!

Мережа Вікії

Випадкова вікі