FANDOM

Проект, присвячений серіалу «Вікінги» (англ. Vikings) — канадо-ірландська історична драма, створена Майклом Херстом спеціально для телеканалу History.

Рогнар 01.png

Серіал знайомить нас з жорстоким і загадковим світом Рагнара Лодброка (Тревіс Фіммел), воїна-вікінга і фермера, сп'янілого від жаги досліджень і набігів на далекі землі. Але Ярл Харальдсон (Гебріел Бірн) не цінує його амбіції, він хоче відправити своїх воїнів на схід, оскільки ті землі вже розвідані. Але Рагнар не згоден з ним, він хоче йти на незвіданий захід. Рагнар просить свого друга — Флокі (Густаф Скарсгорд) — будівельника кораблів, побудувати йому новий корабель, який здатен допливти до західних берегів через відкриту ділянку океану, куди ніколи раніше ніхто не ходив морем.

Але, при всій сукупності батальних сцен, боїв, боротьби і кровопролиття,— «Вікінги» так само є історією про сім'ю і братерство, сімейні цінності, про те, як Рагнар завоював серце своєї дружини, Лагерти (Кетрін Винник). Так само це розповідь про відносини між рідними братами. Про брата Рагнара — Ролло (Клайв Стенд) — запеклого бійця, який кипить ревнощами. Про дружину Ярла Харальдсона Сіггі (Джессалін Гілсіг), яка використовує свою красу у власних не завжди шляхетних цілях. Про ченця Етельстана (Джордж Благден), чиї поняття християнської моралі стикаються з язичницьким суспільством і світоглядом, який зовсім не схожий на християнський.

Як амбіції окремих людей та інновації змушують гриміти і змінюватися цілу цивілізацію, так і наших героїв чекає безліч випробувань, які назавжди змусять їх змінити свій звичний, і, здавалося б, непохитний спосіб життя.

Виноски Редагувати

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 10000 статей
Титан.png
Вікі Fallout

Більше 1000 статей
Золото.png
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)

500-1000 статей
Silver.png
ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk)Цей проект

100-500 статей
Бронза.png
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі СпільнотиThe Elder Scrolls Wiki (uk.tes)Зоряні Війни ВікіВікі Spyro

Менше 100 статей
Увага 02.png
Undertale

Мережа Вікії

Випадкова вікі