Fandom

Вікія про вікії

Вікі Відьмак

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Українська Вікі Відьмак була заснована 10 березня 2016 року і є вікі-проектом про ігри серії The Witcher за мотивами книжкової саги Анджея Сапковського «Відьмак».

Коротка історія Редагувати

Не вспів засновник замовити міжмовні посилання як з'явився Usik64, що зробив прототипи шаблонів та головної сторінки. Незабаром Usik64 став адміністратором. Після створення оформлення вікі та декількох невеличких статей засновник втратив інтерес до цієї вікі. На щастя 26 березня 2016 року на вікі з'явився активний користувач TheLoneWitcher, що люб'язно погодився стати адміністратором та зробив чудесно-величезний внесок у розвиток Вікі Відьмак та продовжує активно її розбудовувати. Адміністратор Usik64 також вносить вагомий внесок. Консультативну допомогу з технічних питань також роблять Marcus Tiberius та Mix Gerder за що їм велика подяка. Тож Вікі Відьмак активно розвивається!

Про що це взагалі Редагувати

«Відьмак» (польськ. Saga o Wiedźminie) — фентезійний цикл польського письменника Анджея Сапковського.

Перше оповідання циклу побачило світ у 1986 році в польському часописі «Фантастика», а останній роман був опублікований у 2013.

Головним героєм серії є Геральт із Ривії, відьмак — мисливець за чудовиськами, що становлять загрозу для життя людей. У дитинстві йому, як і іншим відьмакам, за допомогою мутацій були придані високі бойові якості: велика сила, блискавична реакція, прискорений метаболізм і висока регенеративна здібність.

Відповідно до власного кодексу поведінки, він намагається не брати участь у політичних інтригах королів і чарівників, однак у підсумку виявляється вплутаним в складний вузол протистояння північних королівств і могутньої південної імперії Нільфгаарда.

Геральт намагається захистити юну королівну зруйнованого королівства Цинтра Цирі (Дитя Неждане), призначену йому пророцтвом ще до її народження. Цирі, також стає об'єктом інтересу імператора Нільфгаарда, чарівника Вільгефорца, Ложі чародійок тощо, адже її нащадку пророковано вирішити долю світу.

Отримавши від своїх прийомних батьків, Геральта і його коханої, чарівниці Єнніфер, символічні дари-вміння: відьмацьке вправне володіння мечем і чарівницьке опанування магії, — зазнаючи важких випробувань, Цирі стає поряд з Геральтом головною героїнею саги.

Книги
  • «Останнє бажання» (пол. Ostatnie życzenie), збірка оповідань (1993).
  • «Меч призначення» (пол. Miecz przeznaczenia), збірка оповідань (1992).
  • «Кров ельфів» (пол. Krew elfów) (1994).
  • «Час погорди» (пол. Czas pogardy) (1995).
  • «Хрещення вогнем» (пол. Chrzest ognia) (1996).
  • «Вежа Ластівки» (пол. Wieża Jaskółki) (1997).
  • «Володарка Озера» (пол. Pani Jeziora) (1999).
  • «Сезон бур» (пол. Sezon burz) (2013).

Окремо написані оповідання «Дорога, з якої нема вороття» (пол. «Droga, z ktorej sie nie wraca», 1988) і «Щось закінчується, щось починається» (пол. «Coś się kończy, coś się zaczyna», 1992), що не мають прямого відношення до циклу про Відьмака, але дія яких розгортається в тому же всесвіті. Також існує видана в Польщі та Росії антологія творів українських та російських авторів «Відьмачі легенди».

Ігри
Є три основні гри
  • Відьмак
  • Відьмак 2: Вбивці Королів
  • Відьмак 3: Дикий Гін

і кілька діючих доповнень до них.

За мотивами Саги знято польський серіал «Відьмак», критики про який висловлюються неоднозначно.

Історія Редагувати

  • Друге дихання проект отримав із приходом на нього користувача Користувач:TheLoneWitcher, якого інший адмін Usik64обговорення жартома якось назвав Главвідьмаком.
  • Вікі орієнтується на англійську і, звичайно, польську однойменну вікії, оскільки ті проекти мають значну кількість гарно наповнених змістом статей.
  • Активність користувачів проекту дозволило йому зайняти рядок у рейтингу WAM в травні-червні 2016 року.
  • 24 чер 2016 року хелпер Kuzura@fandom;Talk на прохання Usik64обговорення зробив прив'язку зображень на українському Відьмакові до бази даних англійської вікі, що значно полегшить роботу редакторів щодо завантаження файлів для оформлення статей.
500статей02.png

Привітання на Головній

  • На 5 липня 2016 року обсяг статей на проекті в Основному просторі досяг 500 статей, з чим і вітаємо спільноту нової Срібної вікі.
  • 23-24 листопада 2016 року користувач Skyflurry у якості технічного адміністратора на прохання адмінів змінив колір навігаційного меню з червоного на жовтий.

Особливості Редагувати

ВідьмакГоловна01.png

Поринь у світ Відьмака. Інтерфейс Головної сторінки (фрагмент)

КартаХелЛігаКоригування.png

Варіант дослідження розташування певних топонімів за описом в Книгах Сапковського.

  • На відміну від англійської і польської вікі-сестер, українська вікі має оригінальні мапи, за топографічну основу яких взятий англійський варіант Світу відьмака, а топоніми подано українською мовою.
  • Проведено певні дослідження помилок на мапах, які розроблялися для ігор, виявлені невідповідності до описів в книгах, на цих мапах зроблені відповідні зміни і в статтях описано: чому саме зроблено ту чи іншу заміну на певній мапі [1].

Виноски Редагувати

  1. Як приклад, можна навести статтю про невеличку державу Каінгорн. Так, за описом у книгах, Столиця Ліги — Хенгфорс знаходиться тут, в Каінгорні. Річка Браа утворює природний кордон з Маллеорою. А навколишні гори Каінгорна досить чисті і красиві.
    Раніше королівство було частиною Східної Мархії Ковіра і Повіса - Каедвена, а потім було в союзі з такими ж колишніми частинами Східної Мархії, Крейденом, Маллеорою і Голопіллям, утворюючи разом Лігу.
    Оскільки розміщення Каінгорна і столиці Хенгфорса на загальноприйнятній мапі ігор серії Відьмак (1 - 3) нанесене із явною помилкою, в статті приводяться відкореговані мапи можливого розташування князівства і міста - столиці у прив'язці до описів у книгах Сапковського.

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 1000 статей
Золото.png
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)Вікі Fallout

500-1000 статей
Silver.png
ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk)Цей проект

100-500 статей
Бронза.png
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі СпільнотиThe Elder Scrolls Wiki (uk.tes)Зоряні Війни ВікіВікі Spyro

Менше 100 статей
Увага 02.png
Undertale

Мережа Вікії

Випадкова вікі