FANDOM

Українська Вікі Відьмак була заснована 10 березня 2016 року і є вікі-проектом про все, що пов'язано зі світом літературної книжкової саги Анджея Сапковського «Відьмак», в першу чергу – про ігри серії The Witcher за її мотивами.

Історія Редагувати

  • Не вспів засновник замовити міжмовні посилання, як з'явився Usik64, що зробив прототипи шаблонів та головної сторінки. Незабаром Usik64 став адміністратором. Після створення оформлення та декількох невеличких статей засновник втратив інтерес до цієї вікі.
  • На щастя, 26 березня 2016 року на вікі з'явився активний користувач King Jaehaerys Targaryen, що люб'язно погодився стати адміністратором та зробив чудесно-величезний внесок у розвиток Вікі Відьмак та продовжує активно її розбудовувати. Проект отримав друге дихання із приходом на нього користувача Користувач:King Jaehaerys Targaryen, якого інший адмін Usik64обговорення жартома якось назвав Главвідьмаком.
  • Вікі орієнтується на англійську і, звичайно, польську однойменну вікії, оскільки ті проекти мають значну кількість гарно наповнених змістом статей.
  • Активність користувачів проекту дозволило йому зайняти рядок у рейтингу WAM в травні-червні 2016 року.
  • 24 чер 2016 року хелпер Kuzura@fandom;Talk на прохання Usik64обговорення зробив прив'язку зображень на українському Відьмакові до бази даних англійської вікі, що значно полегшить роботу редакторів щодо завантаження файлів.
  • На 5 липня 2016 року обсяг статей на проекті в Основному просторі досяг 500 статей, з чим і вітаємо спільноту нової Срібної вікі.
  • 23-24 листопада 2016 року користувач Skyflurry у якості технічного адміністратора на прохання адмінів змінив колір навігаційного меню з червоного на жовтий.
  • В серпні 2017 головна сторінка проекту перероблена на зразок англомовного проекту.
  • На початок осені 2017 проект має понад 800 статей.
  • Адміністратор Usik64 перестав брати активну участь у розвитку вікі, а в серпні 2017 зняв з себе повноваження [1].
  • Консультативну допомогу в різний час з технічних питань надавали Skyflurry та Mix Gerder, що в серпні 2017 став там адміністратором.
  • Ще над вікі працює адміністратор MoranGuy, що з'явився на проекті влітку 2017 року.
  • Тож Вікі Відьмак активно розвивається!

Про що це взагалі Редагувати

«Відьмак» (польськ. Saga o Wiedźminie) — фентезійний цикл польського письменника Анджея Сапковського.

Перше оповідання циклу побачило світ у 1986 році в польському часописі «Фантастика», а останній роман був опублікований у 2013 році.

Головним героєм серії є Ґеральт із Рівії, відьмак—мисливець за чудовиськами, що становлять загрозу для життя людей. У дитинстві йому, як і іншим відьмакам, за допомогою мутацій були надані високі бойові якості: велика сила, блискавична реакція, прискорений метаболізм і висока регенеративна здібність.

Відповідно до власного кодексу поведінки, він намагається не брати участь у політичних інтригах королів і чарівників, однак у підсумку виявляється вплутаним в складний вузол протистояння Північних королівств і могутньої південної Імперії Нільфгарду.

Ґеральт намагається захистити юну королівну зруйнованого королівства Цинтра, Цірі (Дитя-Несподіванку), призначену йому пророцтвом ще до її народження. Цірі також стає об'єктом інтересу багатьох інший людей: і самого імператора Нільфгарду, і чарівника Вільгефорца, і Ложі чародійок, і навіть короля Дикого Гону Ередіна, адже вона за народженням наділена величезною силою, яка здатна змінити світ.

Отримавши від своїх прийомних батьків, Ґеральта і його коханої, чарівниці Йеннефер, символічні дари-вміння: відьмацьке вправне володіння мечем і чарівницьке опанування магією, — зазнаючи важких випробувань, Цірі поряд із Ґеральтом стає головною героїнею Саги.

Книги
  • «Останнє бажання» (пол. Ostatnie życzenie), збірка оповідань (1993).
  • «Меч призначення» (пол. Miecz przeznaczenia), збірка оповідань (1992).
  • «Кров ельфів» (пол. Krew elfów) (1994).
  • «Час погорди» (пол. Czas pogardy) (1995).
  • «Хрещення вогнем» (пол. Chrzest ognia) (1996).
  • «Вежа Ластівки» (пол. Wieża Jaskółki) (1997).
  • «Володарка Озера» (пол. Pani Jeziora) (1999).
  • «Сезон гроз» (пол. Sezon burz) (2013).

Окремо написані оповідання «Дорога, з якої нема вороття» (пол. «Droga, z ktorej się nie wraca», 1988) і «Щось закінчується, щось починається» (пол. «Coś się kończy, coś się zaczyna», 1992), що не мають прямого відношення до циклу про Відьмака, але дія яких розгортається в тому ж всесвіті. Також існує видана в Польщі та Росії антологія творів українських та російських авторів «Відьмачі легенди».

Ігри
Основні ігри
  • Відьмак
  • Відьмак 2: Вбивці Королів
  • Відьмак 3: Дикий Гін

і кілька діючих доповнень до них, а також Гвинт:відьмацька картярська гра, яка стрімко розвивається.

Менш відомі гра для мобільних телефонів на платформі Java Відьмак: Кривавий слід, безкоштовна MOBA для смартфонів Відьмак: Бойова Арена, яку наразі закрито і настільна гра Відьмак: Пригоди.

Серіали

За мотивами Саги знято польський серіал «Відьмак», критики про який висловлюються неоднозначно. У травні 2017-го року стало відомо, що компанія Netflix знімає новий серіал по літературній Сазі і навіть оголосили, що у його створенні активну участь бере сам Анджей Сапковський. Дата виходу невідома.

Виноски Редагувати

  1. Перетворення Вікі Відьмак на особистий затишненький бложик Головвідьмака, то не є файно. Спроби у чомусь перезапевнити Головвідьмака ні до чого не привели

Галерея Редагувати

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 10000 статей
Титан
Вікі Fallout

Більше 1000 статей
Золото
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)The Elder Scrolls Wiki (uk.tes)

500-1000 статей
Silver
ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk)Цей проектUkrajinśka latynka Viki

100-500 статей
Бронза
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі КазкаВікі СпільнотиЗоряні Війни ВікіВікі SpyroUndertale

Менше 100 статей
Увага 02