Fandom

Вікія про вікії

Відключення облікового запису

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Сторінка відключення облікового запису.png

Відключення облікового запису — одна з опцій Фендом.

Опис Редагувати

Відключення облікового запису означає, що пароль вашого облікового запису буде згенеровано випадковим чином (Ви не зможете вгадати), і ваше ім'я користувача буде змінено на Account disabled. Також відмітка про Account disabled з'явиться у Свіжих редагування.

Процес відключення облікового запису Редагувати

Для запуску цієї процедури вам буде необхідно перейти на сторінку Спеціальна: CloseMyAccount (укр. Спеціальна: Закрити мій аккаунт). Після цього переконайтеся, що ви увійшли в систему з того аккаунта, який хочете відключити, і що внизу вказано Вашу адресу електронної пошти. Далі натисніть на кнопку «Відключити мій акаунт».

Після цього ви не зможете використовувати свій обліковий запис, але у вас буде 30 днів для того, щоб передумати і відновити її. Для цього увійдіть в неї і дотримуйтесь вказівок, які будуть вам надані.

Альтернативні рішення Редагувати

Також ви можете не вимикати свій обліковий запис, а просто відмовитися від її використання. Для цього є кілька рішень:

  • Залиште на своїй сторінці користувача або стіні обговорень повідомлення, що ви збираєтеся покинути вікі-спільнота, щоб інші користувачі знали, що вас більше не буде на Фендом.
  • Придумайте такий складний пароль, який Ви швидко забудете.
  • Якщо ви не бажаєте більше отримувати електронні листи з вікі, то можете видалити або змінити e-mail на сторінці налаштувань.

Разом всі ці рішення дають такий же ефект, що і відключення облікового запису. Однак, якщо ви вважаєте, що вони вам не підходять, то ви можете скористатися відключенням облікового запису.

Мережа Вікії

Випадкова вікі