FANDOM

Відкатники (також Відкочувачі, англ. Rollback) — група користувачів, що володіє особливим статусом[1].

Права Редагувати

Відкатники в цілому мають ті ж права, що і прості користувачі. Тим не менш, також їм доступний особливий інструмент — відкат редагувань (відкочування редагувань).

Інструменти Редагувати

Відкат редагувань Редагувати

Цей інструмент доступний лише відкочувачам і є чимось на зразок вдосконаленої версії скасування редагувань (інструменту, доступного всім користувачам, суть якого полягає в скасуванні редагування будь-якого користувача, якщо редагування є не коректним).

Часто буває так, що один вандал робить відразу кілька вандальних редагувань, і важко скасовувати всі редагування по черзі. У такому разі відкатник має повне право відкотити відразу всі редагування вандала. Також ця функція використовується при скасуванні масового вандалізму.

Редагування стін/форуму Редагувати

Ця функція дозволяє редагувати повідомлення інших користувачів на нових форумах і стінах обговорення. Рядовий користувач може тільки видаляти повідомлення інших користувачів, а редагувати — лише свої.

Роль откатчика Редагувати

Відкатник повинен бути розумним і розважливим. Він декілька вище за інших користувачів, тому він повинен вміти залагоджувати різні конфлікти. Також відкатник повинен чітко відрізняти корисні редагування від вандальних, щоб уникнути непорозумінь.

Цікаві факти Редагувати

  • Примітно, що звичайний статус откатчика може видати тільки бюрократ, тоді як статус модератора може видати і простий адміністратор.
  • Відкотити кілька редагувань можна змінити застарілу версію сторінки.

Примітки Редагувати

  1. Адміністратори володіють даним статусом за замовчуванням.

Мережа Вікії

Випадкова вікі