Fandom

Вікія про вікії

Віддалений внесок

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Віддалений внесок — службова опція движка MediaWiki, що дозволяє переглянути редагування користувача, які були видалені з будь-якої причини (у тому числі тому, що ставилися до пізніше віддаленої сторінці), з можливістю конкретизації простору імен. Варто зазначити, що це можуть виконувати тільки адміністратори, Wikia Staff, VSTF і помічники Фендом. На неї можна потрапити за допомогою сторінки Спеціальна:DeletedContributions.

Механізм Редагувати

При заході на цю сторінку потрібно ввести потрібного користувача. За замовчуванням, в область пошуку входять статті з усіх просторів, однак при необхідності можна вибрати конкретний простір.

Можна вибирати з усіх просторів імен (вони автоматично з'являються в даному списку, як тільки на проекті з'являється хоча б одна стаття з назвою виду Простір:Текст (і тоді користувачеві у листі буде запропоновано пошук по простору Простір). Крім цього, є можливість приховати зі списку посилань включення, посилання (тоді у списку залишаться лише перенаправлення) і перенаправлення (навпаки, залишаться виключно посилання).

Як тільки користувач вводить певний нік на сторінку DeletedContributions, відображається список, що містить всі сторінки віддаленого вкладу, пов'язаного з цим користувачом. Кількість відображуваних на одній сторінці посилань можна змінювати від 20 до 100, 250 або 500 за допомогою фільтра, розташованого над і під списком (той же фільтр дозволяє перемикатися зі сторінки на сторінку). Якщо автор змінює кількість відображуваних посилань на одній сторінці, у веб-адресі сторінки після назви службової станиці з'являється параметр ?limit=N (N — кількість статей, надрукованих на одній сторінці). Замість N можна підставити будь-яке значення від 1 до 5.000.

Використання Редагувати

Дана опція входить в список стандартних функцій движка MediaWiki, присутній майже на всіх вікі-проектах. Цікаво, що вона має схожий зовнішній вигляд практично на всіх вікі-проекти (в тому числі поза Фендом), представляючи собою невеликий простір вгорі з двома полями для заповнення («Користувач» і «Простір імен») і список посилань внизу.

Сторінка DeletedContributions може бути корисною, якщо потрібно переглянути вміст вилученої статті або правку віддаленого користувача. Крім того, вона допомагає у відновленні віддалених сторінок.

Мережа Вікії

Випадкова вікі