FANDOM

Біпроект (від слів «бі» і «проект») — стан вікі-проекту, при якому його активними вкладниками є 2-5 учасників.

Опис Редагувати

Найчастіше біпроекти є зовсім невеликими і налічують близько сотні статей, проте бувають і винятки. Як зазначалося раніше, головною ознакою біпроекта є наявність невеликої кількості редакторів, не перевищує п'яти. Найчастіше цими вкладниками є адміністратори або ж інші користувачі зі статусами. Крім цього, біпроекти мають й інші відмінності від інших вікі:

  • Учасники біпроекту діють злагоджено, кожен знає свої обов'язки. Досягається це шляхом частої зв'язку користувачів один з одним. Тим не менш, вони можуть діяти самостійно, не повідомляючи колег про свої наміри;
  • Більшу частину статей створюють саме основні автори, вкладу анонімних користувачів і «сторонніх» учасників практично не спостерігається;
  • Через невеликої кількості редакторів біпроект найменш схильний до різних конфліктів, революції на таких вікі трапляються вкрай рідко. Ситуації статпад чи війни правок іноді все ж відбуваються, проте адміністрація має можливість дозволити сварку дуже швидко.

Біпроекту також характерний повільний розвиток, яке цілком може перерости в стрибкоподібне. У кращих випадках вікі розвивається в позитивну сторону, в гірших — у негативну. Якщо ж проект розвивається негативно, йому може загрожувати вікірецесія, втрата рейтингу в WAM і навіть запустіння. При позитивному розвитку проект може отримати нових вкладників, ставши, таким чином, поліпроектом.