FANDOM

Бюрократи — локальна група користувачів-адміністраторів з дуже високим статусом.

Опис Редагувати

Бюрократи01.png

Зазвичай це засновники окремо взятої вікі або дуже важливі для неї користувачі.

Засновник вікі отримує права бюрократа автоматично.

Будь-хто, хто зайде на спеціальну сторінку Всі користувачі, може зняти загальне виділення груп користувачів, виділити після цього лише бюрократів і натиснути ПЕРЕГЛЯНУТИ. Таким чином, Ви будете знати всіх користувачів із статусом БЮРОКРАТ на даній локальній вікі.

Права Редагувати

  • Всі бюрократи мають всього одну унікальну можливість — видавати / знімати з інших користувачів ті чи інші статуси.
  • Також вони мають доступ до встановлення блокувань, модерування форуму, зміни Wiki Features і кабінету адміністратора.
  • Більше опцій у них немає, хоча завдяки своїм наявним правам вони можуть видавати собі практично будь-які статуси (в тому числі і адміністратора).
  • В журналах їх ключове право позначається як bureaucrat.
  • Якщо бюрократ спробує зняти з себе статус адміністратора, у нього пропадуть деякі з його привілеїв, однак статуси він видавати (як і раніше) зможе.
  • Точно так само, він може дати учаснику статус бюрократа (без адмінки), хоча новоспечений бюрократ з легкістю зможе її повернути.

Бюрократи, однак, володіють або можуть присвоїти собі не всі локальні права, які можуть знадобитися їм для управління своєю вікі. По суті, бюрократи є «заступниками» глобальних адміністративних груп учасників (Helper, Adminmentor, Wikia Staff та інших).

Так, наприклад, у бюрократів і більш низьких статусів учасників відсутня можливість видалення певної версії з історії сторінки (використовується, наприклад, для приховування особистих відомостей, внесених недоброзичливцем учасника), а також можливість присвоєння прапора botа облікового запису учасника. Для виконання цих дій необхідно звернутися до учасника з більш розширеними правами, наприклад, до учасника групи Helper.

Крім того, бюрократ не може зняти статус бюрократа з іншого учасника, хоча з себе цей статус він може зняти.

Хоча в цілому бюрократ не так вже й сильно відрізняється від інших адмінів, можливість управління статусами сильно збільшує його значення, що часто сприяє формуванню Віківлади.

Нерідко саме бюрократ визначає політику розвитку вікі. Цей статус дуже відповідальний і видається рідко, так як знову зняти його згодом вже буде не можна (це можуть зробити тільки помічники або співробітники Фендом або сам призначений бюрократ).

Інструменти Редагувати

«Керування правами учасника» Редагувати

Цей інструмент можна побачити, якщо зайти на сторінку вкладу учасника. Користуватися ним можуть тільки бюрократи (правда, прості адміністратори також можуть управляти статусами модераторів чату). Бюрократ може змінити статуси учасників, ставлячи і прибираючи галочки поруч з різними статусами. Якщо бюрократ дав учаснику такий же статус, він не зможе його зняти, якщо буде необхідність, права приберуть хелпери.

Цікаві факти Редагувати

  • У реальному житті слово «бюрократ» найчастіше позначають чиновників. Початкове значення цього терміна — прихильник бюрократії, тобто державного ладу, при якому всі справи зосереджені в руках органів центральної урядової влади, що діють за розпорядженням начальства і через розпорядження підлеглим.

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі