Fandom

Вікія про вікії

Бронзові вікі

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Бронза.png

Бронзові вікі — тип вікі-проектів, число статей на яких варіюється від 100 до 499. Після досягнення 500 статей вікі стає «срібною».

Опис Редагувати

Термін «бронзова вікі» був введений помічником Фендом Kuzur'ою у жовтні 2010 року і з тих пір активно використовується практично на всьому російськомовному порталі Фендому. Крім російського порталу, він використовується на українській Вікі про Вікі.

Бронзових вікі на Фендому досить багато. Більша їх частина являє собою неактивні або малоактивні вікі-проекти, адміністратори яких довели свій проект до пристойного стану, але в кінці кінців покинули його і перестали редагувати. Однак, є і такі бронзові вікі, які не занедбані і активно редагуються; здебільшого це молоді проекти, які плавно і дуже впевнено наближаються до статусу срібних. На таких вікі, як правило, підтримується середня або навіть висока активність (але редагують, в основному, адміністратори), і часто пишуться статті.

Є також невелика група бронзових вікі, які також виявляють активність, але в найближчому майбутньому навряд чи зможуть дійти до статусу срібних через їх занадто вузької тематики (наприклад, Tanki Online Wiki — проект, присвячений грі, вся інформація про яку вміщується в 250—300 статей).

Характеристики Редагувати

Активність на бронзових вікі зазвичай нижче середньої або середня. Для активних бронзових вікі часто характерний стрибкоподібний розвиток.

Оформлення бронзових вікі буває і досить хорошим, однак на багатьох з них недостатньо добре оформлена титульна сторінка, на деяких може не бути логотипа, фону або фавікона.

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі