FANDOM

Не плутати з простором імен Блог користувача!
Блог (простір імен).png

Блог (англ. Blog) — спеціальний простір імен, присутнє лише на тих проектах, на яких підключено однойменне розширення.

Особливості і опис Редагувати

В даному просторі імен зберігаються списки записів у блогах (тобто сторінки з простору імен «Блог користувача»). Такі списки маловідомі і відносно рідко зустрічаються на Фендом, на багатьох великих проектах сторінок з цього простору немає взагалі.

Сторінки блогосписків використовуються для об'єднання записів блогів різних авторів на одній сторінці. Кожен список іменуються дуже просто — «Блог:Название_списка». При бажанні до будь-якого списку можна створювати підсторінки («Блог:Название_списка/Назва_підсторінки»), однак назва основного списку на сторінках таких «підсписки» вказуватися в такому випадку не буде (у більшості інших просторів імен, у яких можна створити підсторінки, на підсторінка за замовчуванням вказується посилання на основну сторінку).

Створити список можна за допомогою сторінки Спеціальна:CreateBlogListingPage, це можуть робити лише зареєстровані користувачі. При створенні потрібно придумати для списку блогів назва, вказати, блоги з яких категорій будуть вказуватися в списку, як вони будуть сортуватися (за датою створення, автором або за кількістю коментарів), а також які категорії буде входити сам список (за замовчуванням усі сторінки з простору «Блог» входять в категорію «BlogListingPage».

Операції зі списками блогів Редагувати

Зі списками блогів можна проводити будь-які операції, однак їх здійснення досить проблематично через те, що на сторінках цього простору імен немає стандартної кнопки «Правити», і на всі опції доводиться виходити вручну.

Довідка щодо виконання різних операцій:

  • Щоб відредагувати список, потрібно в адресному рядку додати до його назви ?action=edit або ж замість назви вставити Спеціальна:CreateBlogListingPage?article=Назва списку. При редагуванні використовується та ж сторінка, яка використовується і при створенні.
  • Щоб перейменувати список, потрібно в адресному рядку ввести замість назви Спеціальна:MovePage/Блог:Назва_списку. Процес перейменування списку нічим не відрізняється від процесу перейменування сторінок з інших просторів імен.
  • Щоб захистити список, потрібно в адресному рядку додати до його назви ?action=protect. Це можуть робити тільки адміністраторам.
  • Щоб видалити список, потрібно точно так само додати до його назви ?action=delete. Робити це теж можуть тільки адміністраторам.

Галерея Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі