FANDOM

User blog.png
Не плутати з простором імен Блог!

Блог користувача (англ. User blog) — спеціальний простір імен, присутнє лише на тих проектах, на яких підключені блогі.

Особливості і опис Редагувати

У цьому просторі імен зберігаються сторінки двох типів: списки записів у блогах яких-небудь конкретних користувачів і самі записи в блогах.

Списки записів у блогах завжди мають назву «Блог користувача:Нікнейм_користувача» і являють собою компактний список всіх записів в блозі, коли-небудь залишених даними користувачом на вікі. Вони автоматично створюються, коли користувач створює ту чи іншу запис у блозі (хоча при цьому у внеску користувача буде зазначено, нібито таку сторінку створив він сам). Після створення вона назавжди залишиться на віки (навіть якщо всі записи користувача видалять) і зробити з нею що-небудь буде вже не можна. Приклад списку записів у блозі.

Самі записи в блогах де-факто є підсторінок списків записів в блогах, так як завжди мають назву «Блог користувача:Нікнейм/Назва запису в блозі». Створити запис в блозі можна за допомогою сторінки Спеціальна:CreateBlogPage, робити це можуть всі зареєстровані на вікі користувачі. Запис може представляти із себе все, що завгодно: будь-яке творчість користувача, його думки про що-небудь, інформація для всіх користувачів вікі або її читачів. Приклад запису в блозі.

Операції з блогами користувачів Редагувати

Зі списками записів блогів можна зробити абсолютно нічого; їх неможливо якимось чином відредагувати, захистити, видалити або перейменувати.

Саму запис у блозі може редагувати лише його автор, інші користувачі можуть тільки читати її. Виняток становлять адміністратори, які мають можливість не тільки правити чужі блоги, але і видаляти їх і захищати від самих же авторів (останнє робиться вкрай рідко).

Мережа Вікії

Випадкова вікі