FANDOM

Blog

Блог (часом по-модньому пишуть блоґ, із твердою Ґ, бо, типа, іноземного походження слово) — додаткова опція на Фендому, може підключатися на будь-якій вікі на сторінці Wiki Features (тільки адміністратором).

Докладніше Редагувати

Створення блога Редагувати

Блоги01

Локальні адміністратори деяких вікі дають змогу своїм користувачам створювати блог прямо із Головної сторінки проекту. Варіант такої форми і записи про останні створені блоги на цій вікі

Створити блог може абсолютно будь-який зареєстрований користувач, однак аноніми і забанені користувачі позбавлені права на це.

Створення блогу є досить простою річчю і відбувається в кілька етапів.
  • Насамперед треба створити саму сторінку. Це можна зробити, зайшовши на сторінку Спеціальна:CreateBlogPage [1]. Аналогічним способом можна зайти в список блогів, написаних користувачом, після чого створення сторінки відбувається при натисканні на кнопку «Створити запис в блозі».
  • Після створення сторінки потрібно вибрати назву блогу. Бажано, щоб воно не було довгим, але повним. Потім у вікні, необхідно перейти до заповнення поля. При заповненні діють аналогічні правила вікі-розмітки, що і в звичайному текстовому редакторі, додавати зображення, відбувається так само, як і зазвичай.
  • Заповнивши поле, користувач може обрати деякі параметри, типу коментування свого блогу. Вимкнути його можна, поставивши галочку біля напису «Коментарі» праворуч. Потім слід зберегти блог, натиснувши на кнопку «Записати зміни». Можна подивитися попередню версію блогу, натиснувши на відповідну кнопку.

При створенні блогу запис автоматично додається до відповідної категорії, однак на багатьох проектах є ряд додаткових категорій, створених спеціально для блогів.

Зовнішній дизайн блогів Редагувати

Дизайн практично всіх блогів дуже схожий на той, що мають стандартні статті на проекті. В самому верху сторінки написано заголовок запису, поряд знаходяться кнопки «Обговорення» та «Редагувати», однак остання доступна тільки користувачам з розширеним статусом. На деяких проектах біля заголовка є посилання на популярні соціальні мережі, де подібна запис також зазвичай публікується. Під заголовком блогу знаходиться дата створення блогу, а також його автор і аватарка автора. Ще нижче знаходиться посилання на список блогів, які цей користувач коли-небудь створив.

Блог також можна коментувати, якщо коментарі не відключені автором. Це робить блог практично ідеальною можливістю для проведення обговорень і дискусій з приводу чого-небудь. Поле з коментарями виглядає так само, як і в статтях, залишати їх можуть навіть аноніми. Праворуч від блогу знаходиться сторінка з останніми редагуваннями в статтях, посилання на чат (якщо він є), а також список останніх і найбільш популярних блогів. Популярність блогу, як правило, визначається кількість написаних до нього коментарів. Варто відзначити, що коментування блогів заохочується на тих проектах, де підключені досягнення — за написання 3 і 10 повідомлень до різних записів користувач отримує бронзовий та срібний значки.

Управління блогом Редагувати

Управління блогом здійснюється безпосередньо автором. Той має доступ до редагування цього блогу, проте видалити його він не може. Крім автора блогу редагувати його можуть місцеві адміністратори і бюрократи проекту. Більш того, вони також можуть захистити запис у блозі, зробивши її недоступною для редагування і для автора (якщо він не має спеціальних повноважень); видалити цей блог, або ж перейменувати його. Останнє, втім, може робити і автор. На будь-яку сторінку проекту можна додати список блогів, зробивши це з допомогою тегу <bloglist>. Цей тег також може відрегулювати кількість записів у цьому списку, його ширину і інше.

Цікаво, що на багатьох проектах керують блогами не тільки адміністратори та автори.

Дивись також Редагувати

Виноски Редагувати

  1. Форма створення блога винесена і на Головну сторінку цієї вікі, також можна створити блог із своєї користувацької сторінки
Засоби лабораторії Вікії Wiki Features
Основні інструменти

Блог · Голосування · Категорії-галереї · Коментарі до статей · Обкладинка вікі · Обов'язкова реєстрація користувачів · Стіна обговорення · Тема для інфобоксів «Europa» · Форум · Чат

Лабораторія Досягнення · Карти · Нові галереї зображень · Списки Топ-10
Інше Wiki Features і Шаблон:Wiki Features

Мережа Вікії

Випадкова вікі