FANDOM

Бан в чаті — можливість модератора або адміністратора заборонити користувачові вихід у чат на якийсь термін.

Блокування в чаті здійснюється за допомогою натискання кнопки «Забанити в чаті» на сторінці вкладу або в самому чаті.

Марний, якщо не підключений сам чат.

Причини бана в чаті Редагувати

Причин для бана в чаті може бути безліч. Деякі з них дуже поширені на Фендом, інші ж деколи є рідкісними, а іноді навіть просто дивовижними. Перерахувати всі причини просто неможливо, хоча б тому, що на кожній вікі вони можуть бути дещо різними. Найбільш поширені з них:

Цікаві факти Редагувати

  • Технічно неможливо заблокувати користувача в чаті назавжди. Навіть якщо вибрати термін блокування «безстроково», в журналі буде зазначено, що бан закінчиться через 999 років.
  • На відміну від звичайного блокування, бан в чаті не може бути виданий глобально.
  • Коли тільки з'явився чат, як такого бана в чаті не було. Щоб заблокувати користувача в чаті, необхідно було зайти на сторінку управління його правами та присвоїти прапор «Забанений в чаті». Саме тому в журналах прав користувача деяких старих вікі можна зустріти ось такі записи:
«Забанений в чаті»