FANDOM

Бандерівці — це всі мешканці України, при чому похуй — хоч Жид, хоч Чурка, аби, лишень, не Москаль, які мешкають на захід від бувшого кордону між Польщею та СРСР ДО пакту Молотова-Ріббентропа, себто, ті, що на "Здрастє" відповідають

Здрастє — за Корцем, а у нас Добрий день
©

.

Походження Редагувати

Сабж походить від імені Степана Бандери — провідника ОУН (Організації українських націоналістів).

Ющенко примудрився присвоїти С.Бандері висоККе звання Героя України, що було пізніше випиляне ПроФФесором.

При цьому москалі кажуть часто "Бендерьі", на що адекватний свідомий бандерівець відповість:

'Бендери — місто в Молдові'
©

Історія УРЖ Редагувати

22 червня 1941 року вибухнула німецько-радянська війна. Відступаючи, червоні війська вчинили масу злочинів і насильства, особливо криваві розправи відбувались у західноукраїнських тюрмах, переповнених безневинно арештованими людьми. В'язнів не просто розстрілювали, а мордували — одним виколювали очі, відрізали носи, вуха, другим розпорювали животи, третім по лікті рубали сокирою руки, а шкіру дерли пасами і посипали сіллю, четвертим вирізали язики, жінкам у статеві органи забивали пляшки. У самбірській в'язниці з березня 1941 року в'язнів годували людським м'ясом. У львівській тюрмі садисти з НКВС перед відступом розіп'яли на стіні священика і встромили в його розпорений живіт мертву дитину. У Бібрці чекісти живцем зварили у великих казанах кількох мешканців цього міста. Загальна кількість жертв червоного терору на початку війни точно не відома. Орієнтовно, мабуть, 40-50 тисяч чоловік. Отже, не дивно, що певна частина українського населення прихильно, навіть із симпатією, поставилася до німецької армії.
© 50
це уривок з книги Юрія Киричука "Історія УПА" http://lib.oun-upa.org.ua/kyryczuk/

ФОшисти також не справдили сподівань українців: почали жорстоко випилювати активістів ОУН, молодь ешелонами гребли на арбайтен до фатерлянду.

УПА, що саме їх потім було названо іменем сабжу, сформувалася у сумовитих Поліських лісах Рівненщини та Волині.

Перший відділ УПА сформував на Поліссі в жовтні 1942 р. Сергій Качинський (псевдо — Остап). 30 травня 1947 р. Українська Головна Визвольна Рада проголосила 14-тe жовтня 1942 р., на який припадає і козацьке свято Покрови, офіційною датою народження УПА.

Коротше кажучи, йдіть по пруфлінку, і читайте Юрія Киричука.

Слід зауважити, що бандерівці завдали стійкого баттхьорту як фОшистам, так і Совєтам, і навіть ляхам, з якими традиційно на Западенщині (що її потім так вдало назвуть Бандерівщиною) були перманентні традиційні взаємни випили.

На Рівненщині останнього бандерівця насилу викурили зі схрону під Клєванем аж у 1953 (девять років після просунення фронту на захід, радянські війська увійшли в Рівне 2 лютого 1944 року), а до того вони примушувати совєтів регулярно серти цеглою урізнобіч.

Як прізвисько Редагувати

У наші дні відношення до сабжу прямопротилежні на Заході і Сході.

Для западенця "бандерівець" — почесне звання, а для східняка — сама брудна лайка.

Автор статті намагався завжди стримувати срачі з приводу.

Зубодробильним запитанням є наступне:

"Скажіть будь-ласка, чому на Рівненщині, Волині, Тернопільщині і Львівщині, де, за твердженнями більшовицьких пропагандонів, бандерівці Ґвалтували невинних дівиць і насаджували на вила немовлят — відношення до бандерівців є толерантним, а на Луганщині-Дніпропетрівщині-Донбасі, де не ступала нога жодного живого бандерівця, і досьогодні з піною з рота лають їх останніми словами???"

Ну і — трохи лулзів Редагувати

Бандерівець виходить з хати і бачить картину: сусіда піймав москаля, прив'язав його до колоди, де пиляють дрова, і тупою дворучною пилою пиляє...
Той верещить, як різаний.

  • Сусідо, давайте я дам Вам кулі, дам рушницю — Ви його встрелите.
  • Е, ні, сусідо. У мене самого є кулі, є рушниця. Просто сьогодні я маю час і натхнення.
© 33

- баян

  • - Слава Ісусу Христу!!
  • — Здравствуйтє.
  • — А шо це Ви, шановний, тут шукаєте?
  • — Да вот, грибочки собираю.
  • — (Вуйко дістає з-за спини МП-40) А ти, москалю, їх садив? Ти їх полов??
© 33

- баян

Як уберегтися від бандерівцівРедагувати

Перелік не повний — чекає доповнень

  • Одягти на спину спеціяльний броніжілєт, можна кришку каналізаційного люка з вентиляції львівського метрополітену — бандерівці стріляють тіко в спину.
  • (Виходить з першого) Спосіб "Спіна-к-спінє" Сміливцям, які таки відважили піти ся до лісу, слід пересуватись парами, зв`язуючись спина до спини. Це заважало би сі ходив, але страхуває од бандерівців, які завжди стріляють... — див. вище.
  • Бандерівці розмножувались укусами. Людина, покусана бандерівцем, нічим не виявляла себе до повного місяця; тоді виходила надвір, казала "свій, до свого, по своє" і перекидалась бандерівцем в кожусі і з обрізом. А раз так -
  • Таким-сяким порятунком від укусу бандерівця був тільки один варіянт — укус чекіста. Люди, укушені чекістами, ставали стукачами. Уночі вони виходили в ліс і стукали по дереву морзянкою. Укушені бандерівцями стукачі просто умирали, і це давало хоча би підстави Православній Церкві(МП) їх відспівувати.

ПриміткиРедагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі