FANDOM

Арезиста Wiki-wordmark.png

Лого

Російськомовний проект. Адреса ru.arezista.wikia.com/wiki/Арезиста_вики.

Арезиста Wiki-background.jpeg

Тло сторінки на листопад 2013

Арезиста — планета на відстані 283,64 світлових років від Землі.

(Матеріал з Великої Імперської Енциклопедії).

ПочатокРедагувати

Арезиста відноситься до планеті Земля як 1/0 .75. Гравітація з Землею однакова з-за пiлиума. Через пiлиума рік на Арезисті проходить за ≈ 1,345435238425092 секунд на Землі. І, знову ж таки, з-за пилиума земнi люди на Арезисті не старіють.  У 2013 році з-за телепортації вони вчинили стрибок на близько 12 років вперед за своїм віком. Народжений у 2048 роцi за Арезистським лiточисленням Вассер Лiнке став першою людиною, яка народилася на цiй планетi. А арезистськi люди якраз-таки старiють. У вузькому значеннi — загалом це психологiчна iсторiя жорстокого виживання на невiдомiй планетi. У бiльш широкому — повноцiнний вигаданий свiт з унiкальною кулiтурою та розвитком. 

IсторiяРедагувати

У 2013 роцi на реально iснуюче мiсто Куп`янськ (до речi, це рiдне мiсто автора Арезiсти) падає метеорит. Цей метеорит мав у собi величенький шматок цього самого пілиуму. Кайзер Імперії (тобто на Землі — маленької "країни") нашвидкоруч споряджає пошукову операцію, у яку входять троє чоловік — він сам, Максим та Рената. Але на шляху до метеорита вони зустрічають своїх головоних ворогів — конфедератів, які теж бажають захопити пілиум. Вони мають технічну та збройну перевагу, але групі Кайзера вдається дійти до метеориту першим.

Коли він дотикається до метеорита, пілиум активується і з планети Земля пропадає близько 17000000 підлітків, вибранних пілиумом навмання. Але туди потрапили не лише підлітки, а й близько тисячі дорослих людей. В перші ж роки люди намагаються знайти одне одного, блукаючи по невідомим територіям. Кайзеру вдається знайти багато людей, і вже через три місяці після віщеназваних подій починається побудова країн.

У 2014 році Імперія будує невеличкий цеппелін "Кляйне Райзе", на якому Кайзер та фон Воттер облітають Арезісту за два місяці, заодно на іншій стороні планети знаходять Ренату і забирають ії. У цей час будуються міста, починає розвиватися промисловість. І ось 1 січня 2016 року за Арезистським літочисленням люди назбирали 60 кілограмів пілиуму, щоб повернутися на Землю. Активованний пілиум навмання обирає близько 6000 чоловік, і рівно на один рік телепортує людей на Звалище.

Звалище технікиРедагувати

Особливість цього періоду — побудова техніки і навіть недосконалих танків із матеріалів. Але першого січня 2017 року люди повертаються, і все збудоване ними лишається там. Нічого не поробиш.

Перша війна. Золоті рокиРедагувати

У 2024 році через замах на Еміля Бруно відбувається Перша Велика Війна, яка кінчається 2028 року. Період з 2035 по 2039 рр. називають "Золотими Роками" — саме у цей час темпи розвитку Арезісти досягають найвищих рівнів. У 2035 році Імперія будує перший танк. У 2036 році знову-таки Імперія будує мегацеппелін довжиною у 800 метрів. Також у 2036 році знищується Барелін — країна на окремому континенті. У тому ж 2036 році Кайзер рятує від свого привида кохану дівчину, яка опиняється на Арезісті. Деякий час живе там, але через свій нервовий характер покидає Кайзера, облаштовує свою країну і починає війну з Імперією.

Друга війнаРедагувати

У 2039 році Норланд нападає на Королівство, через що починається Друга  Велика Війна. Під час неї Імперія збудувала убертанк, про який можна почитати тут (російською). У 2045 році Імперія захоплює Конфедерацію, що сповіщає про закінчення Другої Великої.

Другі Золоті рокиРедагувати

У 2047-2949 рр, які також можна назвати "Золотими Роками" відбудовується промисловість. У 2052 році на Івфрації починається Третя Велика Війна (Королівство і Західний Союз проти РСР). У 2065 році Західний Союз кидає на РСР унунпентієву бомбу, яка руйнує країну. І, нарешті, у 2066 році вчені знаходять спосіб назавжди повернутися на Землю. Відчиняється портал, і жителі Арезісти мають можливість вільно переміщатися між двома планетами. Але життя не занепадає...

Це лише коротка історія Арезісти. Читаючи Вікі, можна знайти все нові і нові відкриття.

Від себе (мій нік — Keisser) скажу, що у нас дуже раді новачкам. Колектив дружний, з нами приємно працювати. Ми завжди готові дати пораду і допомогти вам. І ще — можна зробити персонажа-себе коханого. Лулзи гарантовані)

КонтинентиРедагувати

На Арезисті налічується 3 континенти: Аврора, Івфрація і Барелін .

Їх штабРедагувати

станом на листопад 2013

Мережа Вікії

Випадкова вікі