FANDOM

Ст1.jpg

Аватар анонімних користувачів

Анонімні користувачі (користувачі) (розм. Аноніми, Анонімуси, Анони) — незареєстровані користувачі Фендом. Кожен анонім володіє своєю унікальною IP-адресою четвертої версії (наприклад 11.222.255.255). У деяких анонімів останні числа адреси можуть постійно змінюватися.

Аноніми позбавлені багатьох можливостей зареєстрованих користувачів. У більшості випадків анонімні користувачі реєструють облікові записи для продовження своїх редагувань.

Опис Редагувати

Анонімний користувач — це той, хто робить якісь редагування, але він з тих чи інших причин не хоче, боїться або навіть не вміє реєструватися. Однією з причин може бути боязнь порушення Умови Використання, якщо редагувачу немає 13 років, які необхідні для реєстрації облікового запису.

В більшості своїй — це читачі, які зрідка коментують і роблять дрібні редагування в статтях. Часто погано знайомі з вікі-розміткою і оформленням статей, тому їх редагування можуть бути неякісними.

Більшість вандалів воліють використовувати аноніма, ніж обліковий запис. Після кожної зміни IP-адреси користувача змінюється й облікова запис аноніма, що дозволяє обходити блокування. Адміністратори володіють можливістю блокувати діапазонів IP, упереджуючи можливі спроби вандалізму навіть тоді, коли IP-адреса зміниться.

Цікаві факти Редагувати

  • Анонімні користувачі не мають лічильника редагувань, і вони не можуть заробляти досягнення, але їх внесок можна подивитися на Спеціальна:Contributions/IP адреса аноніма.
  • Замість імені в профілі в анонімних користувачів написано «(IP-адреса аноніма) ака Анонімний користувач».
  • Іноді на сторінці «Список користувачів» трапляється баг: якщо вибрати «Wikia Staff або bot-global» та вказати «всі користувачі», у списку може з'явитися ваш IP.

Мережа Вікії

Випадкова вікі