FANDOM

Проект Альтернативи історії, скорочено АльтІст, створений користувачем Гриф 21 лютого 2013 року. Usik64 запропонував засновнику писати не просто статті по історичній тематиці, а писати те, що навряд чи прочитаєш в підручниках з історії. Гриф погодився, але на тому його участь в проекті і закінчилася.

Про проектРедагувати

Дана вікі створена не з метою електронного копіювання чи переписування підручників історії. В історії цивілізації взагалі, при цьому історія України не є винятком, — завжди знаходилися різноманітні табачники, нестори-літописці які не раз переписували окремі сторінки на свій лад. Це не є історія, скажімо, війн; чи історія певної держави; чи історія зброї, — сюди кожен бажаючий має змогу помістити цікаву на його погляд будь-яку статтю на історичну тематику.

Разом з цим цей проект не «Альтернативна історія» із статтями на тему: що могло б бути, якби Атілла об'єднався б з Гітлером, а у Спартака на озброєнні були б кулемети КПВТ. Фантазуйте в міру.

Мова викладенняРедагувати

Якщо Ви пишете самі, а не цитуєте першоджерело, — пишіть українською. Стаття може бути написана не академічною мовою: нехай це буде звичайне ессе, чи захоплююча розповідь, — головне, щоб це було захоплююче і цікаво іншим. Заходьте. Реєструйтесь. Читайте. Творіть.

Удачі!

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі