FANDOM

Активність користувача (англ. User Activity) — службова сторінка, яка відображає список вікі з внеском користувача, а також додаткову інформацію: кількість редагувань, дату останньої редагування (якщо є) і статус користувача на цій вікі.

Вона, як і список відслідкованих сторінок, індивідуальна для кожного користувача, тобто ніхто, крім вас самих, не зможе подивитися список вікі, на яких ви правите. Доступна на будь-якой офіційної центральної вікі, на сторінці Спеціальна:UserActivity. Була введена 8 грудня 2015 .

Зовнішній вигляд Редагувати

UserActivity

Сторінка виглядає як сортируемая таблиця з чотирма стовпчиками і десятьма рядками на сторінку.

  • «Назва» — в цьому стовпці відображені назви та посилання на вікі, на яких ви внесли вклад.
  • «# редагувань» — тут відображено кількість редагувань на кожній вікі.
  • «Остання редагування» — дата останнього редагування у форматі 00:00, 1 січня, 2007. За замовчуванням усі вікі відсортовані саме по даті останніх редагувань, але ви можете відсортувати їх за назвою та кількістю редагувань.
  • «Права»—Тут відображені ваші права на кожній вікі, якщо такі є.

Над таблицею знаходиться текст:«Ця сторінка містить список відредагованих вами вікі. За замовчуванням вікі-проекті відсортовані за датою останньої редагування.», а внизу, якщо у вас є внесок більш ніж на десяти вікі-проектах, наступні сторінки таблиці.

Цікаві факти Редагувати

  • «Права» — єдина несортована вкладка. Також в ній відображаються лише ті статуси, які відображаються в профайлах.

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі