FANDOM

Інструкція.png

Аккаунт — обліковий запис, який допомагає ідентифікувати її користувача. Для створення облікового запису, потрібно пройти процедуру реєстрації. Аккаунт на Фендом розширює можливості користувача, крім того, в деяких випадках, користувачі без аккаунта можуть лише читати вікі.

Вхід Редагувати

Щоб увійти у свій обліковий запис, клацніть по кружку на верхній панелі сторінки, а потім введіть свої дані: логін та пароль у відповідну форму. Обліковий запис може бути заблокований, в такому випадку ви зможете увійти, але вікі для вас буде в режимі «тільки читання». Якщо ж обліковий запис буде відключена, скористатися їй буде неможливо.

Особиста сторінка Редагувати

Зареєструвавшись, разом з аккаунтом ви отримуєте глобальну особисту сторінку. Тут розташовується вся основна інформація про користувача — аватар, нікнейм та інше. Ви можете редагувати знаходиться тут інформацію, натиснувши на напис «Правити» поруч з іконкою олівця.

  1. Нікнейм—ваш псевдонім або ім'я, вказане при реєстрації. Він відображається в блоці вашої особистої інформації, у верхній сходинці.
  2. При бажанні ви можете вказати своє ім'я в блоці особистої інформації. Воно буде відображатися поруч з вашим нікнеймом у вигляді «aka %ім'я%».
  3. В блоці особистої інформації ви можете побачити кількість своїх редагувань на цій вікі. Вона буде відображатися так: «%Число% редагувань з моменту приєднання до %назва вікі%дата приєднання%».
  4. Під кількістю редагувань відображаються ваші обрані вікі, тобто вікі, на яких ви правите Дану опцію можливо відключати, а сам список редагувати.
  5. Ваше місце проживання розташоване у правій половині блоку особистої інформації, під рядком нікнейму. Воно виглядає так: «Я живу в %місце проживання%».
  6. Рядок вашого дня народження знаходиться під місцем проживання і відображається так: «Мій день народження: %день і місяць народження%».
  7. Інформація про вашої професії перебуває під датою народження і відображається так «Моя професія: %професія%».
  8. Ваша стать розташована у правому нижньому куті блоку особистої інформації. Вона відображається так: «Я %вказана стать%».

Аватар Редагувати

Зображення знаходиться зліва від блоку особистої інформації і являє собою невелике квадратне зображення, яке ви повинні завантажити самі (9). Також це зображення буде знаходитися поряд з кожним вашим повідомленням. У користувачів, які не мають аватара, замість нього буде стандартна сіра іконка.

Вкладки Редагувати

Під блоком особистої інформації знаходяться вкладки. Відкривши кожну з них, ви потрапите у певний розділ, відповідний назві.

Профайл Редагувати

Перша вкладка — профайл (10) — спочатку складається з двох блоків: «Про» мене і «Мої вибрані сторінки». У першій ви можете коротко розповісти про себе тим або іншим способом. В обраних сторінках ви можете скласти список своїх улюблених вікі-сторінок. Хоча ви не обмежені цими блоками і можете налаштовувати профайл на свій розсуд. На кожній вікі потрібно завести окремий профайл, втім, деякі скрипти дозволяють виконувати це в одне натискання.

Обговорення користувача Редагувати

У вкладці «Обговорення користувача» (11) будь-який користувач вікі може написати загальнодоступне повідомлення. Першим повідомленням тут буде «Привітання нового автора», яке з'явиться коли ви зробите свою першу правку. Для кожної вікі заводиться окреме обговорення користувача.

Блог Редагувати

Блог (12) — місце, де ви можете залишити будь-який запис. Всі ваші записи блогу будуть видні користувачам, а також вони отримають можливість коментувати кожну з них.

Вклад Редагувати

У вкладці «Внесок» записані всі зміни, внесені вами з моменту реєстрації (13). Тут відображаються ваші коментарі, редагування і написані вами статті, а також короткі відомості про них у хронологічному порядку. Вгорі знаходиться блок «Пошук вкладу», якому розташовані налаштування для зручного пошуку ножний інформації.

Відстеження Редагувати

У вкладці «Відстеження» відображаються статті і сторінки, новини яких ви відстежуєте (13). Ви будете отримувати інформацію про всі зміни у відстежуваних вами статтях і сторінках у вигляді повідомлень.

Мережа Вікії

Випадкова вікі