FANDOM

Адміністратори — лідери конкретної Вікі, які повинні брати активну участь в її розвитку і робити все, щоб вона стала успішною.

Banhammer2 Цей користувач — адмін. Шануйте його

В профайлі адміна на цій вікії ми зазвичай вивішуємо от такого юзербокса:

Рашн Дембель 01

Це не адмін. Це приморочений дємбєль рашисських швєйних войск. Українські адміни зовсім інші.

Як стати адміністратором? Редагувати

  • Засновник конкретної Вікі автоматично отримує права адміністратора.
  • Інші учасники можуть отримати статус адміністратора у засновника Вікі або інших бюрократів.

Інструменти адміністратора Редагувати

Адмін 05

Ти робив сьогодні нові редагування на Фендому?

Видалення сторінок Редагувати

  • Натисніть на стрілку розкривного меню справа від назви сторінки і виберіть пункт «Видалити».
  • У наступному вікні виберіть причину, по якій видаляється сторінка, і поставте галочку в графі «Увімкнути цю сторінку до списку спостереження», якщо хочете дізнатися про спроби знову створити сторінку з таким же ім'ям. Натисніть «Видалити сторінку».
  • Якщо Ви хочете видалити сторінку, яка має історію змін, то повинні перевірити її, перш ніж видаляти сторінки. Може бути, що вона — лише зіпсована версія гарною сторінки і вандальні правки можна повернути. Перевірте, чи немає сторінок пов'язаних з нею, щоб ніхто не намагався створити цю сторінку знову. При видаленні, обов'язково дотримуйтесь правил конкретної Вікі, які можуть включати обов'язкове архівування сторінок обговорення статей.

Докладніше див. Довідка:Видалення.

Видалення файлів Редагувати

  • Щоб видалити зображення, потрібно перейти на сторінку зображення і тільки потім натиснути на стрілку розкривного меню справа від назви файлу і обрати пункт «Видалити».
  • Видаляючи файл цілком, Ви також видаліть і всі старі копії, а також сторінку опису файлу.
  • Однак, перейшовши в таблицю мініатюр під файлом, Ви можете видалити тільки конкретну версію файлу.
  • При повному видаленні файлу Ваші дії будуть аналогічні до дій при видаленні сторінки.

Відновлення сторінок Редагувати

  • Видалені сторінки і файли можуть бути відновлені з допомогою Special:Undelete.
  • Ви можете відновити всю сторінку цілком або тільки частину її історії змін.
  • Заповніть графу «Причина» і натисніть на посилання «Відновити».
  • При частковому відновленні сторінки, в пам'яті залишиться запис, яка частина сторінки відновлена.
  • Якщо хочете відновити видалені частини сторінки, то зайдіть в історію сторінки.
  • Натисніть «переглянути/відновити» видалені версії сторінки.
  • Натисніть кнопку «відновити».

Об'єднання історії сторінки Редагувати

Об'єднання історії сторінки робиться шляхом злиття декількох кроків правок і вимагає редакції її історії. "Зауваження:" це дія оборотна, але може зайняти багато часу, якщо історія змін дуже довга.

  • Спочатку видаліть сторінку.
  • Потім дайте іншій сторінці назву цієї статті.
  • Відкрийте історію змін на сторінці і, використовуючи функцію Special:Undelete, відновіть її зміст.

Захист і зняття захисту Редагувати

  • Щоб захистити сторінку, потрібно натиснути на стрілку випадаючого меню праворуч від назви файлу і обрати пункт «Захистити».
  • Якщо сторінка вже захищена, то виберіть пункт «Видалити захист», щоб змінити рівень захисту.
  • Після цього Ви опинитеся на сторінці «Встановлення рівня захисту».
  • Виберіть рівень захисту сторінки, який Ви вважаєте за необхідне.
  • Нижче є пункт «Каскадний захист», який захистить не тільки саму сторінку, але і всі сторінки, на які вона посилається, а також шаблони цієї сторінки.
  • Виберіть причину, по якій сторінка повинна бути захищена, і час, на який ставиться захист.
  • Натисніть на посилання «Підтвердити» і сторінка буде захищена.
  • Зняття захисту працює аналогічним чином, тільки Ви обираєте пункт «Без захисту».
  • Ви також можете захистити файл, сторінку опису файлу або обидва відразу.
  • У випадку захисту файлу неможливо буде повернутися до старої версії файлу або завантажити нову версію цього файлу.

Блокування Редагувати

  • Щоб заблокувати IP учасника або конкретний обліковий запис, натисніть на посилання «заблокувати» Свіжих правки, внесок учасника або перейдіть на сторінку Special:Blockip.
  • Заповніть ім'я учасника, якщо це необхідно.
  • Виберіть термін блокування або встановіть його.
  • Виберіть причину блокування, щоб учаснику було зрозуміло, за що його блокують.
  • Натисніть на посилання «Заблокувати цю адресу/цього учасника)».
  • Вашу дію буде зареєстровано на сторінці Special:Log/block і учасник з'явиться в журналі блокувань.
  • Використовуючи журнал блокувань, Ви можете розблокувати учасника або змінити характеристики його блокування.

Відкат небажаних правок Редагувати

  • Будь-який учасник може скасувати останню зроблену на сторінці правку, використовуючи посилання «Скасувати» у історії змін сторінки. Адміністратори і відкатники можуть скасувати цілу групу правок, зроблених одним учасником на сторінці, за допомогою посилання «Відкотити», повернувши, таким чином, сторінку до редагування попереднього учасника.
  • Увага, якщо при скасуванні єдиного редагування потрібно вказувати причину цієї дії, то при відкатах редагувань все відбувається миттєво. Тому відкат редагувань повинен застосовуватися лише у разі явного вандалізму.

Що не може адміністратор Редагувати

  • Адміністратор не цензор . Фільтрування невідповідною інформації — це обов'язок кожного окремого учасника.
  • Адміністратор не кращий за всіх учасників . Доступ до певних функцій інтерфейсу Вікі не ставить адміністратора вище за інших користувачів.
  • Адміністратор не уряд . Незважаючи на те, що адміністратор має доступ до функцій заборону і захист, щоб допомогти владнати конфлікт, він не регулює відносини між учасниками. Мирне вирішення конфліктів — це обов'язок всіх учасників.
  • Права Адміністратора не є обов'язковим майбутнім для постійних учасників. Просунутий статус адміністратора не нагорода, оскільки рівень відповідальності дуже високий. Цінна навичка адміністратора — співпраця з іншими учасниками заради спільних інтересів.

Статус бюрократа Редагувати

  • Засновник конкретної Вікі автоматично отримує статус бюрократа на додачу до статусу адміністратора.
  • Бюрократ, додатково до функцій адміністратора, може надавати статус бюрократа, адміністратора чи відкатника[1] іншим учасникам Вікі або знімати з них статус адміністратора чи відкатника. Див. Довідка:Управління правами учасників
  • Тільки учасники, котрі мають статус співробітника (англ. Staff), можуть зняти статус бюрократа з учасника. Зазвичай, це відбувається на прохання самого учасника або на прохання спільноти конкретного проекту, якщо бюрократ не приділяє належної уваги проекту.
  • Щоб змінити статус будь-якого учасника [2] перейдіть на сторінку Special:UserRights.
  • Введіть ім'я учасника.
  • Ви можете бачити список груп, до яких можливо включити учасника, і список груп, до яких учасника включити не можна.
  • Оберіть потрібну групу, причину і натисніть «Підтвердити».
  • Внизу сторінки також можна побачити всі зміни у статусі цього учасника.

Адміністратори на цьому проектіРедагувати

Загальне визначення Редагувати

Адміністра́тор — це особа, яка здійснює роботу з якісного і ефективного обслуговування відвідувачів, консультує їх із питань, які стосуються товарів і послуг, які надає підприємство, організація.

В часи, коли українські землі входили до складу Речі Посполитої, під адміністратором розумілись:
1.Управитель будь-яких маєтностей (земельних маєтків, підприємств тощо).
2.Управитель якоїсь одиниці територіального об’єднання християн-католиків (парафії, дієцезії тощо). Адміністратор дієцезії призначався Папою Римським лише для тимчасового керівництва дієцезією у випадку вакантної посади єпископа чи перешкод у виконанні єпископом своїх обов’язків.

Виноски Редагувати

  1. Мається на увазі відкочування редагувань, зроблених іншими учасниками
  2. Цим можуть користуватися лише адміністратори